Pages

Wednesday, February 3, 2010

hati terusik kembali

Actually post nih aku taip..ketike aku ase sedey..
bukan la sedey sgt pown...
cume bile hati aku terusik kembali..
semalam D bkn name sbnr ym aku..
bukan sembang ape pown juz bertanye kabar n tegur2 camtu jea..
aku xtaw nape hati ni sebak sangat..
ok..aku ngaku..aku xmampu nak lupekan die agi..
aku penah syg die..tapi kalo tanye skang, masihkanh aku sayang padanya??
maybe aku akan jawab nope...
sebab..aku bhgia ngan B aku..<tapi aku xmampu nak lpaskan D pegi..
sebab..die ade hutang janji ngan aku...
so janjinye masih belum tertunai..
die engat lagi ke janji die kat ko zaie oii???
yang tu aku xpasti...
aku xtuntut janji2 yang awal dulu..
aku juz tuntut janji terakhir tu...
Bile agaknye die nak jumpe aku n terangkan sumenyee??
nina said: "zaie xyah la jumpe die"
tapi nina...
die kene engat kate2 aku..
andai janji tertunai~~kau kulepaskan~~
aku mmg maksudkannye..
owh yee..smlm die cakap "kalo kuruz dah xcomel nnt..
aku nak jea jawab..
kalau dulu aku comel pon aku ditinggalkan..so, ape gnenyee..
kalo dulu die nak aku kekal comel..
skang B nak aku cantik..<so kalo kuruz bole wat aku cantik..
aku akan pastikan aku kurus..
for D.. bukan D=dear but D=duda..
engatlah janji kamu..
kalo kamu kate kat zaie kamu xnak berkomitmen..
knape kamu ade gf laen dalam mase terdekat nih..
ape salahnye kalo kamu mengaku silap kamu..
kamu mmg xmampu tunaikan janji kamu..
kamu puas ati ke tengok orang lain tersekse??
n fyi zaie xmampu nak maafkan kamu selagi janji terakhir tidak tertunai...

No comments:

Post a Comment