Pages

Wednesday, February 10, 2010

::terasa sedih::

humm..aku ase terpanggil tuk taip sesuatu hari ini..
macam2 berlaku hari ini..
hanye sebab sebuah msg yang aku hantar..
terase menyesal pulak..
kalo aku mendiamkan diri..n juz jadi silent follower..
mesti sume ni xterjadi<< tapi bile aku berfikiran cmtu..sudah kufur lah aku pada tuhanku..
kerna aku lupe..ALLAH yang menetukan segalanye..
aku adalah asbab benda tu terjadi..
aku yang jadi pengantare..
mungkin ALLAH xnak D semakin kufur..
make DIA jadikan aku penyebab untuk merungkai hubungan mereka..

humm untuk sahabatku..
percayelah..sebagai insan bergelar kaum hawa, aku akan teguh memberi semangat padamu..
tiade rase marah atau jengkel..
kau tidak buat silap padaku..
tahukanh kamu..kau xperlu rase bersalah..
mungkin seperti katamu..
kau berbahagia diatas deritaku..
tapi kini..aku sangat bersyukur..
kerna..andai aku masih bersamanya..
tidak mungkin kukecapi bahagia yang dikurnia kini..

sahabatku..
kuatlah kau menempuh dugaan ini..
kerna aku pernah ditempatmu..
aku pernah merasa sengsara itu..
mungkin bagimu..kau dan aku tak sama..
tapi percayalah..
aku y melihatmu..
aku tahu lebih dari kamu..
mungkin beratnya ada padaku..atau mungkin benar katamu..
kamu lebih terseksa dariku..

pada kamu sang penglipur lara..
kau cukup menghina aku..
sehina itukah aku dimatamu..
kejammu padaku xpernah kurang..
dari ketika kau masih bersamaku hingga kini..
tak pernah terbit rasa hatiku tuk memburukkan kamu..
sehina itu aku padamu..

kini kau jejaka tampan..
telah tertunai janjimu padaku..
pabila msgmu kuterima..
janji terakhir telah tertunai..
tahulah kini..aku dihina..
dan kini..kau ku le[askan..
tiada lagi sakit dan dendam..
kerna kau hanya bayangan masa silamku..
semoga bahagialah kamu..
kerna kamu sebahagian dari hidupku..
yang dahulu..

kata terakhirku..
~~kini kau kulepaskan~~tiada sayang..tiada cinta..
hanya kenangan kita berdua..
menjadi sejarah utk hidup kitaa..

No comments:

Post a Comment