Pages

Wednesday, February 10, 2010

~~hum..xase cam setuju laa~~

hum...aku suke menjelajah blog2..
then aku terbace 1 isu..
she cte about janji..
setelah dihujahkan..dibentang dan diperdebatkan antare aku dah rakan2..
kitorang totally disagree ape y she said..
die kate..lebih kurang cmni laa..
setelah dibuat rumusan..
die cam tanye knape xnak berjanji..
sbb bg die..janji tu adalah mtlamat tuk truskan satu hbgn..pegangan..keserasian..keinginan..n some like kesetiaan utk relationship..
n she also said..if oneday..they r break up..she'll not blame to janji..but itu takdir..n she need janji..<
n dis is our ( aku n my frenz) opinion..

knape perlu nak berjanji kalo tahu diri xmampu tepati..rite??
n aku ase..aku bukan la semulia mane..yang redha je kan bile dat guy mintak break off..
aku tetap akan blame dat guy kalo die penah berjnji nak setia ngan aku..
so..knape nak janji..kalo xmampu tepati..
owh..S**T laaa kan..

n she persoalkan..susah sgt ke nak berjanji..
4 me yup..
janji sangat susah..sebab it like amanah..broke the promise..akan masuklah aku dalam golongan munafik..
xnak aku..
so b4 berjanji..pikir2 kanlah dulu..ok...:D

No comments:

Post a Comment