Pages

Wednesday, February 17, 2010

Humm bahagianyee aku

huhuuu...smalam pegi sg gabai with my B n kanak cilit..
of coz la kanak2 cilit tu..(anak2 buah aku)
so plan nak gerak awal..tapi lewat gak la peginyee..
dr sblm pegi sampai la kat depan umah b..
call die still xangkat2..so, aku bermonolog.."die xbangun tdo agi la nih.."
so ngan segan+takot2+malu..
aku turun n mnuju ke umah die..
tanye la die ade ke x?? kat sorg pakcik n 2 org gurl umur baye aku..
(bajet tu jiran die sbb dorg kate umah die kat atas)
pas dah menculik b.. b pon gtaw aku..
org y aku tanye tadi..abah die..
n ade nenek die n sepupu die..
wahhh..sgt la xsengaje kenal family die kan..
huhukk..segan..segan..nasib aku berperangai sopan td..
ade chance jd menantu agi nnih..hahahhaaa :D
n njoy bermandi-manda ngan B..
bwk knak2 tu sbb nak elakkan maksiat..
xbaek pegi berdua..
kene jage diri..bak pesanan mazni..cmni ayatnyee..

seorg wanita solehah lbh baek drpd 70 orang wali..
dan lbh baek drpd 70 rg lelaki soleh..
wanita yang jahat adalah lbh keji drpd 1,000 org lelaki yang keji..

:. nota kaki; jadilah wanita solehah..chayok2!!

No comments:

Post a Comment