Pages

Sunday, January 31, 2010

ini rahsia taw.. :D

sebenarnye kisah ni kene rahsiakan..
konon2nyee sebab xnak member laen terase..
kitorang(aku,neni,nana.jehan)..
kitrg kuar hang out sesame ari jumaat lepas 29 jan..
bukan xnak invite member laen..
tapi ni juz acare mengurangkan duet neni secare berjemaah jea..:D
huhuuuu...
so pepagi dah kne bangun utk bersiap sedia menjalankan operasi arini..
bangun pagi,gosok gg n mandi2...
pegi laa ktm..pastu change train naek putra pegi kerinchi..
neni swuh sampai b4 pkol 10.30 pagi..
so kne rushing2 laa sebab aku kuar dari upm pon dah pkol 9lebey..
tapi kan..bile dah sampai rupenyee neni baru nak siap..
so terpkse melangok kat situ tggu die n jehan lbih stgh jam..
sabar zaie..cam xbiase lak kan..always camtu..
so acare diteruskan ngan beli tket movie dulu..
movie tuk ptg nnt..so beli awal2..pastu g red box..
berkarok n sambil makan2..
pastu diteruskan ngan acare makan askem BR..
neni blanje jugak..aku yang request..thanx neni...
slalu jea dapat ape yang aku nak..sonok..
owh lupe nak gtaw..
b4 the day..aku dapat hp baru...konon2 BB laa..
hahahaaa..shida bagi..present birthday..
sanggup dorang xbagi aku ikot pegi mines sbb xnak kantoi belikan hp tuk aku...
btw..sangat touching~~sangat sayang kawan2 aku~
continue ngan kisah rahsia aku nih..
ktrg pegi tgk movie..the spy next door kalo xsilap title movie nih..
aku lak bole lak membutekan diri lebih krg 10-15 mnit diawal cite..
nantok giler oo..
pastu dorg plan nak tgok agi 1 movie..so pegi makan n solat jap..
masuk la tgok cite toothfairy..
humm..neni nak sgt tgk adnan sempit..tp kitrg sume dah tgk..
n agi satu...cte tu fast sellling..
so tgk la toothfairy jea...:D
engat taw...ni rahsie..jangan gtaw ngan kawan2 laen..
hahhahaha..
pic pown xleh upload kat fb..
t ade yang kcik ati...

No comments:

Post a Comment