Pages

Sunday, February 7, 2010

x perlu la nak kechik ati kot..

humm..nak cte nih..
semalam aku ase kecik ati ngan my BFF..
kalo ikotkan setelah dianalisis..diuji dan dikaji..aku ase...
aku xperlu la nak kecik ati kot..
bende nyee simple jea...
aku tlg lipatkan baju die..pastu adek member aku cam wat tergolekkan baju tu..
so cam lintang pukang skit laa..
n my Bff pon lipat balik baju tu..
mulenye aku xkisah but bile aku tgok baju y still berlipat elok pon die bukak balik n lipat balik..
aku ase cam die kejam lak..<agi pon tym aku lipat tu..aku ase cam nantok tp sbb xnak die balik tgk katil cam hine sgt..aku lipatkan laa..
n memandangkan aku ni jenis cakap ape aku ase(ckp depan punyee)..
aku cakap laa..tgok tu..kan dah lipat elok tu...n die balas ayat cmni:" suke ati ko la zaie..malas nak layan"
sangat la sentap kan..
umpame cam ape taw..
ko dah mop lantai tu..tbe2 kawan ko letak taik n mop balik lantai tu..
cam die xappreciate ape ko wat..
tu la yang aku ase..dgn keadaan aku ngah kebuluran sbb nak tggu sume member ade..
dorg bole agi nak lepak2..lame kot aku tggu...bayangkan aku kebuluran dari pukul 10 n pkul 1.30 sume xleh siap agi..
ati pon ase sangat kecik(kecik ke??xperlu kot..)
aku dah ase air mate nak menitik..
aku ambik langkah selamat n drastik..
"xpe laa..aku balik duluu.."
maybe b4 ni n next tym aku mampu nak tggu..
but arini xmampu la beb...sorii..

:. camne pon aku tetap trase dihargai bile mamai msg aku tanye aku ok ke x.
nina..thankx sebab still risau pasal aku..
aida..thanx sebab sudi pujuk aku tym ati aku tgh x bez..
guys.. aku sangat sayang korg n hargai ape yang korg wat tuk aku.
LOT OF LOVE

n now aku decided..xperlu la nak kecik ati..kawan ko kot..
susah senang ko mesti ngan kawan zaie..

No comments:

Post a Comment