Pages

Sunday, August 15, 2010

Bole Pinjam Gigi Nenek laa :))

humm.. ni kisah anak buah aku..
umor: 5 tahun maa..

nama: Seri hairunnisa..( klasik kan)..
tapi kitrg panggil adek ecah @minah jea..


ok.. budak kecik ni..
kategori banyak mulot..
ade je die nak jawab kalo kite cakap pape..

bole kate die ni memang te
rlebih pandai laa..
ade gelaran lagi.. "mek nasik tambah"

sebab suke menambah ape kite cakap..

Ecah ni bole kategori budak yang lawa laa..

kulit puteh(maknye ore klate so byngkan kulit mek klate y merah tu)

rambut warne brown..
sangat cantik ( aku jeles!!)

mate putih die wane puteh kebiruan.. (lawakan)

n anak mate die wane lebih kurang hazel gitu..
tapi minah ni xde gigi..
tu je la kurangnyee..

so kitrg slalu ckap.. " kalo amik gambar adek kene senyum tutup mulot taw"
die pon iyekan jea..sbb dia mmg suke amik gambar..

ok ni kisahnye:

jiran sebelah umah: Adek ecah mane pegi gigi adek..sume dah hilang.. xlawa la nanti..

minah@ adek ecah: xpee.. nanti adek bole pinjam kat nenek..

kitorang yang dengar jawapan die..
gelak terbahak2...
minah ni memang ngek..pandai aje..

nak taw nape die jawab camtu


ok berbalik kepada beberapa minggu sebelumnya:

kitorang satu family pegi umah kakak aku kat PD(umah ecah tggal)..
1 fami
ly included mak n bapak aku laa..
mak aku baru wat gigi palsu..

tapi sebabkan xbiase pakai gigi baru tu..

so rase sakit laa..
then mak aku juz bawak n simpan dalam handbag jea
minah ni rajin menyelongkar handbag neneknyee..
so jumpe la gigi palsu tu..
tu yang die cakap " bole pinjam kat nenek"

sebab nenek ade simpan gigi dalam handbag..

hahhahaahaaaa...comey kan..kreatif sungguh..
ecah ni adek along..
anak buah aku yang rendam lens aku ngan ink high lighter tu..


ni la minah tu..mek nasik tambah.. :D

malam2 suke sangat xberbaju



No comments:

Post a Comment