Pages

Sunday, August 15, 2010

Takot la plak!!

last week.. aku pegi umah kakak aku kat area Teluk Kemang,PD..
dengan hasrat..mau mencari koje kat mane2 hotel yang ade..
so pegi la ngan selambanye menerjah hotel kan..
tanye keje kosong..
3rd hotel aku pegi..
namenye Ilham Resort..Bawah PNB Company..
aku isi form..kebetulan jumpe ketua bahagian security..
so borak2 ngan die..
and dia bawak aku jumpe ngan manager resort tu..
rezeki2..terus la walk in inteview..
jawatan yang ditawarkan agak tinggi dlam hotel tu..
sales executive..kalo kat tempat lain sales exec cam biase je kan..
tapi kat hotel tu..
tu adalah jawatan untuk 2nd person dalam hotel tu..
mencabarkan..
bagi orang xde pengalaman keje cam aku ni..
tibe2 rase xlayak..
tapi kalo aku xmula..camne nak taw aku layak or x kan..
so smalam dapat call for 2nd interview..
jumpe residential manager..
semalam dapat call..malam tu jugak aku gerak
dari kajang ke PD..
sebab..
aku betol2 nak jawatan tu..
aku nak keje dalam hotel industri..
aku nak keje tepi laut..
sonokkan..

hope rezeki aku kat sini..
ade kate2 harapan dari manager hotel tu..
katenye: " 80%, awak dah dapat position tu.. tinggal nak confirmkan salary jea"

Ya ALLAH, permudahkan jalan rezeki untuk hambamu ini..
tapi takotnye kalo xdaat jalankan tugas dengan baek..
hope semuanye dipermudahkanlah

No comments:

Post a Comment