Pages

Tuesday, April 20, 2010

Boy vs Gurl

tbe2 rase nak berblogging plak kan..
hummm...sometimes aku tertanye2...
why dat gurl close her fb acc n wat the new acc..wif new name n nak add aku as fren plak..
motif???
humm...lupekanlah pasal dat gurl..tp..terengat plak apa b ckp..."die nak kenal ngan dat gurl ble aku ckp gurl tu cantik..." klakar jgak...xkan la aku nak biarkan bf aku dirmpas twice oleh org yang same kan...

nway..glad ble b engat pesanan aku..
b nak amik course mass comm(motif coz rmai gurl kat kos ni)
but he still remember pesanana aku (jgn sampai sayang rasa tergugat..tergugat=bila tym aku dah bersuara..it's mean aku tergugat)


To My Dear Hubby:
plez jangan la slalu merajuk(syg xtaw nak memujuk)
n u should know..kuota utk merajuk tu should be more belongs to me..
B kate: "lelaki akan syg gf die ble makin lame hbgn tu..perempuan plak akan syg bf diawal hubungan n beransur kurang...so tadi aku rase kecik hati coz aku masih rasa hubungan kami baru lagi..so b xsyg aku sgt la kan..but b said: did u think our relationship still baru bermula? humm..maybe aku silap..maybe b pikir kitrg dah semakin rapat..but baguslah kan..bile he think hbgn kitrg bkn baru dah n aku tetap rase hbgn ni masih baru = so its mean..kitrg akan sayang each others dgn sgt banyak..
because
boy n gurl is negative relation in the way of thinking... :D

No comments:

Post a Comment