Pages

Monday, April 12, 2010

~makan..makan n makan~

last week aktiviti aku n frenz..
ialah makan..
cam tajuk entry la kan..
1st place..aku gie full house..
wif kin,nina n bf kin(arip)..
humm..actually dis trip coz nak sambut bday arip..
so gerak gi kl pas asar, n gi book restauran dulu..
then jln2 kat klcc,pastu bru g dinner..
makanan?? taste die xde la sedap sgt pon..
juz sbb cncept korean..so ktrg g la cube kan..
then pegi maen bowlg kat wangsa walk..
n aku berjye kalah pada hari tersebut(mmg always kalah..xreti maen btol laaa)
so penginapan mlm tu ditaja oleh Mr bahari(bapak kin)..

last saturday..
kitrg pegi mandi kat sg gabai lak..
dari tghri sampai nak malam..
dak2 laki (uzir,rizal,n ijat) duk ngidupkan api..
xmenyala2...penat gak menunggu..tu la nak wat bbq sgt..
padan muke...
pas mandi2 balik umah aku utk tukar baju..
toilet ditaja oleh tok mat(bpak aku)
then..
mazni blanje makan..
sangat seronok..mkan seafood..
thanx unni...
thanx kin n nina jugak..
sebab they all..
hari-hari aku lalui sangat indah...
huhuuuu
:D
love U all



No comments:

Post a Comment