Pages

Monday, April 26, 2010

ilmu xtinggi mane..tapi nak menipu~

kalo dikenang2..mesti aku nak gelak..
kenapa la dat gurl tu nak menipu..
aku terlalu genius kot utk dikelentong....hahahhaaa
mane ade orang seremban yang gune dialek sabah..
lainkali kalo nak menipu..kene blaja bahase dulu kak oi...
like me..kamik bole madah srawak..cali kitak tok mok nipu sik pande..
:D
n FYI..org semenanjung type facebook as fb not fcb.. :)
blajar lagi k..
kau xmampu kelirukan aku..
Aku lebih tahu dari kamu..

:.nota kuku kaki: jangan sekali2 jerat diri..n sibuk2 nak jadi frenz aku bile kau dah pernah cakap buruk pasal aku..n kau dah dapat bad impression dari aku..
ko yang giler T***k skang kan...
;p
kalo ilmu xcukup didada..jangan nak menipu..
jangan suka bermain dengan fantasi andai realiti pon kau xmampu dalami..

No comments:

Post a Comment