Pages

Tuesday, March 2, 2010

Biarkan aje

Aku terbace postnye..
ntah laa..xtaw nak rase ape..
dat guy memang camtu..
die belum sedia nak btol2 berkomitmen..
but now..aku xkan wat kesilapan agi..
lantak dorang la nak jadi ape pown..
aku xnak tolong n xkan bersuara..
humm..
hari ni dah 2 hb mac..
dat guynye birthday agi 1 hari..
n anniversarry xjadi aku agi 21 ari..
tapi tu sume kisah lame..
nina said: xyah engat anniversary y xjd tu..engat anniversary bape lame aku ngan b..
so kalo ngan B.. agi 2 ari bru masuk 2 bulan..
but td ym ngan dat guy..
i told him..if i xwish tym birthday..
it's doesn't mean aku lupe..
he always in my mind..

nota kaki: Thanx to dear B sebab sponsor syg pegi dinner even td saye ade sdikit kecik ati ngan kamu..
but take it easy la kan..
no hard feeling..
i'm still LOVE u..
Saranghe
AHMAD KHAIRUL NIZAM B MUSTAFA



2 comments:

  1. hebatnyerxplorace korng ni .. smpai melecet .. rgi aku xdpt folow sme kn ..

    ReplyDelete
  2. anam...tu laa...
    nnti kte wat aktvt outdor sme2 k..

    ReplyDelete