Pages

Friday, March 19, 2010

~Kawalan Emosi~

Arini aku rase aku diuji mental lagie..
fuhh..mencabar btol..
setiap kali nak exam mesti jadi cmni..
but aku bersyukur..
sebab kali ni aku mampu mengawal mental aku dengan baek..
zaie..bangge zaie.. :D
thanx to ijaa aisya sebab share info yang amat bergune kat saye..
n now aku bole comparekan diri aku ngan gurl y konon2 ckp aku akan malu nak tegur die kalo aku knal die(gurl y disebut bkn ijaa aisya tu ok)..
ijaa= sumone yang aku xkenal n dia beri nsht n info pasal bf aku..
aku dgn rase bersyukur trime nsht die without sikit pon rase yang die nk rosakkan hbgn aku..
thanx for my new buddy..
seiklasnye aku mmg xrase marah or pape..
aku mmg xkisah dgn kisah silam bf aku..
asalkn aku bukan perampas bf orang..
if sesape yang rase die gf bf aku sekarang..
sila tampilkan diri..
if u r come early than me..
sila la tuntut bf anda dari saye..if not..kte bole negotiate..
jangan risau..tiada unsur kekerasan..

:.nota kaki: bangge rsenye bile org y xknal kite suke kat kite.. 1st impression yang baek la kan..
lagi2 kalo org tu exgf bf kite.. :D
so..jadi la baek n hargai la nsht org..


~Dedicate dis pic khas untuk My B~
(0_o)

No comments:

Post a Comment