Pages

Thursday, January 6, 2011

~~Dah kene prepare ke??~~

Humm.. kalo planningnye nak kawen tahun depan..
so dah nak kene wat preparation dari skarang ke??
kebelakangan ni sume orang cam start suruh aku prepare sikit2..
sume orang tu ialah mereka ni>>> mak, abang2, kakak2 aku..dan termasuklah diri aku sendiri..
mak kate.. beli jea la cadar kawen tu skang..xpe.. bole simpan..
aku pon rase better camtu..beli warne yang selamat.. iaitu..
putih or cream..so nak kawen pakai bju colour ape2 pon xpe..
then kitorang borak2..
abg aku kate.. kalo jumpe mug murah2 beli je skit2 dr skang..
souvenier utk door gift nanti..
and aku pon cadang nak start beli kain langsir utk bilik..
cat bilik..dan sebagainyee..
mane la taw tbe2 rombongaan meminang sampai tahun ni ke..
xde la terkejar2 nanti..walaupon cdgnnye tahun depan..
arrr... xawal sangat kan kalo aku kawen setahun dua lagi..
dah sesuaikan dgn umor kan skang nih..
tadi..
abg a.k.a mr hafizzal merangkap my dear la kan..
dia ajak pegi kursus kawen..
hehehhehee..
baek bos.. nanti saye roger kamu balik ok...

Semoga dipermudahkan.. didekatkan..diteguhkan..dieratkan jodoh antara
aku (Nur Zaisyhuhadah Mat Rata dengan kamu (Mohd Hafizzal Idrus)
Aminnnn...
Kita bersame2 bertatih untuk bina hubungan ini ok.. Love u dear!!

No comments:

Post a Comment