Pages

Monday, December 28, 2009

Satu ketentuan

kadang2 aku rase xadil...
dugaan sentiase datang mengujiku..
betolkah itu karma/kafarah..
balasan yang ku terima dari kesilapan ngan telah ku lakukan..
kini dugaan makin hebat..
namun aku bersyukur aku masih mampu hadapinya..
ape rasenye..bile tahu bf kite rupenye suami orang..
or maybe tunang kite ade anak and wife..
ape agaknye keputusan yang akan kita ambil??
aku masih seorang wanita yang ade naluri kesian..
aku bersyukur aku mampu berdiri teguh..
smoga dia bahagia dengan wife dan babynyee..
ini semua xbermakne berakhir perjalananku..
kerna aku yakin dia hanya tempat persinggahanku..masih banyak perlu ku lalui..
masih jauh destinasi yang ingin kutuju..
terima kasih tuhan kerna memberi aku kekuatan..
terima kasih teman kerna sentiasa disamping aku..
terima kasih kasih..kerna kau pergi..
dan itu menguji ketabahanku..

No comments:

Post a Comment